dimarts, 16 de setembre del 2014

Un regal per algú molt especial....

M'agrada la gent que no es conforma amb la superficialitat de les paraules, ni amb la intensitat del silenci... la gent que lluita pel què vol i que no abandona mai cap somni. Suposo que és això el que més m.agrada de tu, potser per aquest punt que tenim en comú tossudament lluitador i terriblement romàntic alhora... Això, i els teus ulls... Els teus ulls quan brillen, els teus llavis quan somriuen, i les teves mans..., les teves mans desxifrant cada secret de la meva ànima i del meu ser. M.agrada la teva pell amb la meva, les pells -les nostres- afamades de parlar-se, de menjar-se amb avarícia... o de fer-se aigua entre carícies

I el calendari diu que passa el temps, insisteix dient que passen els dies i els anys... i jo segueixo olorant-te en cada detall, enyorant-te en cada instant... sentint que ets a prop de mi.

Tan a prop, que t.estic fent un petó... un petó de llavis tendres, d'ulls clucs, d'aquells que només sé fer per tu...

Ja veus... poca cosa per tant a cel.lebrar, per tot els meus desitjos i per tot el que T'estimo. Però accepta'l, si vols com a regal, com una coseta petita per fer aquest dia més especial...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RY891l0MaZI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada