dimarts, 19 de maig del 2015

Vaig aprendre

Un dia vaig aprendre a posar petons a les ferides, i a beure a galet l'aigua que cau de cel. Un dia vaig aprendre a viure a pleret i intensament, i que jo també puc mesurar el temps... Un dia vaig aprendre a fer brases amb els mans, caliu amb les carícies, a portar el sol en un somriure...
Un dia vaig aprendre a caminar descalça i a sentir pessigolles en les passes; I vaig aprendre que les abraçades protegeixen i que les vitamines no són pastilles...

Un dia, vaig llençar les tiretes, el paraigua i el rellotge; l'abric, les sabates i les cuirasses... 

I ara, que vaig nua per la vida, amb la pell eriçada i les llàgrimes lliurades, ara, digue'm tu que no tinc res. Tu, que tot ho compres amb diners, digue'm el preu d'aquest meu "res"...


© Nía Murtal


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada