dissabte, 29 d’agost del 2015

Dorms

Dorms. Reposo el cap sobre el teu pit i tanco els ulls. M'agrada sentir el teu batec dient-me que estàs bé. I em somriu la placidesa abraçada a la meva esquena. Recorro de nou tot el teu cos, mentalment, com els dits van fer-ho ahir, com ho fa el sol que per l'escletxa no vol perdre's l'experiència...
Dorms. M'agrada mirar-te així, fora del somni. I de la nit.

Ja m'he pres el cafè a la terrassa. Volia explicar-li a l'albada que a partir d'ara serem dos a contemplar-la. Ahir a la lluna li vam dir, i no voldria que es posés gelosa, ara, que no estic sola. T'he deixat un petó i un fins ara al costat per si despertaves em trobéssis aquí, on vaig quedar-me ahir... Ja saps que en les converses de dones els minuts es tornen hores. Una mica com tu i jo, que del res en fem un tot.

Fresquejava. Jo ben nua i el cafè calent. Sé que hauríes gaudit del moment, del cafè i de la nuesa, però no volia pertorbar-te.
Dorms. I torno a ser aquí, acaronant la respiració pausada que per mi es torna flassada. I parlant amb el teu cor, que ara em diu: Bon dia, amor.

© Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada