dilluns, 3 d’agost del 2015

Les cartes

He llegit i rellegit la carta que mai et vaig enviar. Me la sé de memòria, fins i tot les comes, com em sé de cor tot el teu cos, amb pigues incloses, amb les parpelles closes...

He legit i rellegit la carta que mai he escrit sobre el paper, però que duc impresa en la nuesa que ara es banya en salabror, abraçada a cada mot. No em cou la sal. Tampoc la que ja no cau galta avall, que ja s'ha fos amb la immensitat. M'allibera i em neteja. I jo torno a ser puresa. Amb tot lo escrit, amb tot lo dit... amb totes les conseqüències d'aquest sentir irremeiablement honest que em mou per l'univers.

He llegit i rellegit la carta. Totes les cartes. Una, i una altra.
No ho fet per recordar-te. Tampoc per oblidar-te. Saps...? Pretendre-ho seria obviar-me.

Només volia saber que no es desaprèn lo après. Que puc llegir, encara, amb els ulls tancats, amb el cor obert. Que es pot créixer com fràgil corall, i en les profunditats, seguir estimant.

© Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada