dilluns, 7 de setembre del 2015

Aniversari

No vull que m'esborrin cap arruga, no vull oblidar cap record, vull recordar-ho tot, sense dolor.
No vull callar-me cap T'estimo, ni demanar que m'aculli el teu cor. No vull haver de dir SÍ, si el que em ve de gust és el NO, i no vull demanar perdó si tu no entens el meu NO.
No vull sentir cap odi, ni cap recunia, però acceptaré que tu me'l puguis tenir.. potser és el preu de la renúncia a voler agradar a tothom, però jo no vull ser com tu vols.
No vull jutjar-te, jo no he fet les teves passes. Tu pots fer-ho, si vols... ni tan sols vull jutjar això.
No vull motxilles dels altres, però sí vull alleugerir-les, sempre que sigui possible...
No vull premis ni aplaudiments, ni cap èxit passatger. Només vull ser, i deixar ser, no capficar-me amb els demés, que ja en tinc prou amb mi mateixa per fer-me més imperfecte.
No vull superficialitat, vull sentir en profunditat : plorar sorra, riure mars i crear oasis de benestar de cada fet que em fa vibrar.
No vull promeses, ni eternes ni fugisseres, ni esperar, ni no esperar... vull fluir amb la tempesta, i amb la calma del meu mar...

I tot això que sembla fàcil, ho he après durant aquest temps. 45 anys donen per més, segurament, però tindré 45 més per aprendre el què no he après.


No sé ni qui ni què vindrà després, però ara sé els què hi sou, i el què és... i no ho canviaria per res.


Gràcies, a tots per ser-hi... i per ser com sou !!!

https://youtu.be/UVUwqxuDb9A 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada