dijous, 21 de gener del 2016

Volem?

Que sí, que estic als núvols més hores de les que em passo caminant. I és que quan baixo, em canso... aquí abaix faig equilibris constants. I caure de la corda fluixa fa més mal que fer-ho des de dalt.

A mi m'agrada volar. Quan em canso de tants sospirs els recullo amb les mans, tanco els ulls i em deixo anar. El vent de cara fa esborrar, o això em diu Benedetti sempre que em sent sospirar quan he pintat un mal traç...

I ara que just poso un peu a terra, em trobo amb un cel ras i un núvol estès al terrat. Però jo no el vull amb pinces i aturat, no. Jo el vull veure passejant, com la poesia que em retallo del cor i m'enganxo als pantalons per recórrer la ciutat...

I prefereixo pensar que no m'estàs mirant el cul. Prefereixo pensar que t'has trobat amb un vers ennuvolat a la butxaca dels texans que, de reüll, t'ha fet volar...

Bon dia... volem?? 

©Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada