dilluns, 26 de setembre del 2016

No em salvis

No tenia pitjapapers i em van volar les veles...

A vegades, la tardor arriba inesperada i em despulla al mes d'agost. I sóc branca d' una barca intentant atrapar el cel...

Si pogués, el posaria cap per avall, li donaria forma de dona i tindria un rellotge de sorra que allargaria aquesta posta.

Però només sóc mig poeta, i un quart se l' ha endut el vent. Ara suren uns ulls verds que han anat a la deriva i des d'aquí veus una illa.

No facis cas. És l' efecte de l'ocàs. Jo mai seré una illa. Això tampoc és un poema. Al final, escriure és abandonar-me al ball inesperat. Despullar-me, quedar-me en branques i besar-te fins les absurditats.

I ara que he començat,

no em salvis

d' aquest mar...

© Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada