dijous, 26 de gener del 2017

Denua'm

Guardo l'ombra d' un estiu estès a la memòria
penjanda del fil interior que em connecta amb sensacions.
Quan sento fred, em guareix. Se’m posa sobre la pell i m'abraça

en aquest terrat des d’on es pesquen papallones amb les boques i llunes al volantí abans que arribi la nit

És feta a mida, i em vesteix. Com la seda dels teus dits emmotllant-se sobre el pit.

Diria que els estels brillen més quan saben que hi ets. I que una brisa entremaliada vol veure el meu cos com balla quan la seda s’evapora


I del cel cauen espores

I es reprodueix l’amor. Som falgueres delicades impregnades d’humitat

creixent-nos en l’estimar.

Avui em vesteix el fred sobre la pell
Duc l’ombra d’un estiu
nuat al vèrtex del desig...

Denua’m.

© Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada