dimarts, 8 de gener del 2013

No hi ha més gran regal...

No hi ha més gran regal
que tenir-vos al meu costat,
oferint-me l'alegria
en temps de dificultats.

També heu fet balanç
d'aquestes primeres festes
que no han estat iguals
però les hem fet ideals.

Em dieu que esteu contents
No hi ha més gran regal...
Que tot és més senzill
del què havíeu imaginat...
Que al principi us feia por
caminar pel desconegut món...
però el camí el fem planer
si el recorrem tots tres...

Amb noves experiències
que us ajudaran a créixer,
sense perdre la il.lusió
rebrem tot el millor...

Orgullosa de vosaltres,
satisfeta com a mare...
el que m'aixeca cada dia
i el motiu del meu somriure.

No deixeu mai d'abraçar-me
i compartim les emocions,
no us oblideu dels meus petons
que els faig amb tot l'amor.

No hi ha més gran regal
que tenir-vos al meu costat,
em feu la vida senzilla
tan sols amb un somriure,
i oblidar  les tristors
tan sols amb un petó...


 ©Tots els drets del text i imatge reservats


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada