dilluns, 11 de juliol del 2016

Converses amb tu

CONVERSES AMB TU - ©Nía Murtal

No, amor meu. No m' has decebut. M' has ensenyat. M' has ensenyat des del dia que vas néixer i desitjo que ho continuïs fent durant molts anys. I també, amor meu, m'has fet una mica d'enveja. Sí. Enveja, perquè tan de bo jo, a la teva edat, hagués tingut la sensibilitat que tu tens per escoltar el meu cor i la valentia de seguir-lo. Perquè amb 14 anys, amor meu, és més important saber el què no vols fer a la vida que complaure a pares, mestres i amics fent allò que no vols fer.

No. No M' has decebut. M' has ensenyat. M' has ensenyat que la teva maduresa emocional fa molts anys que viu amb tu. Perquè jo també he pres decisions en contra de tothom seguint el meu cor que possiblement et van decebre en el seu moment. I tu, amor meu, segurament sense entendre-les perquè encara no et tocava fer-ho, les vas acceptar. I no només les vas acceptar, sinó que mai he sentit un sol retret, ni una mala cara, ni un per què ens ho has fet?? No. Mai.
Has estat al meu costat, ensenyant-me a ser feliç, a ser pacient, a ser empàtica i a somriure en tot moment. 


No. No M'has decebut, amor meu. M' Has recordat que les projeccions mai són bones, i menys amb els fills. No, vida. Jo no vull que et dediquis a la música si això no és el què tu vols. Jo no vull que siguis res del que jo vulgui, res del què els altres esperin de tu. Jo vull que tu siguis tu. I que siguis la millor versió de tu. I que sent tu, no canviïs per ningú. Mai...

Has gaudit, has vibrat, has après i ens has emocionat a tots amb el teu talent durant vuit anys. I ho has fet perquè has volgut. Perquè era la teva passió i ens l' has regalat, generosament. Perquè així ets tu. Generosa per sobre de tot. I apassionada. I quan algo deixa d'apassionar-te, tens el coratge de mirar-me i dir me: "Mami, m' estimo la guitarra, però ja no sento passió. I vull deixar la música." I la deixes...

Com també has deixat empremtes per allà on has passat. Has estimat i estimaràs sempre a tots els professionals que t' han acompanyat amb tot l' amor durant aquest trajecte. I ells a tu. I si un dia sents que enyores aquests camins, tots estarem al teu costat, incondicionament. Creu-me... TOTS!!
Decebre'm??? No, amor meu. T'admiro. Profundament. I sé que tens la màgia suficient per trobar ben aviat allò que et faci vibrar de nou, l'aptitud per aprendre de tot allò que la vida et posi al davant amb l' actitud correcte.

No, amor meu. Que una filla vulgui fer el què la fa feliç no és una decepció. És un altre senyal que em diu que ets una gran persona. I això, vida meva, em fa sentir orgullosa de tu.

T'estimo.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=27Do9DPCFPY 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada