dijous, 18 de maig del 2017

Comptant

M'ha donat per comptar:
Tres pedres, vuit papers, sis tisores. Quatre blaus, mil poemes, no sé quantes ferides obertes sagnant lletres per les venes.
Tinc l'RH universal. Injecta'm l'abecedari japonès i que em salvin els haikús o em mati la tinta quan m'escrigui una carícia.

Quàntes astènies suporta una primavera? Li pregunto al cirerer i em contesta trenta-tres. Té afonia al pensament de tant pregar que pari el vent. I floreix...

Que m'ha donat per comptar quantes passes fa un centpeus fins agafar la fi del món i cargolar-la en el seu cor.
M'he perdut en l'horitzó quan canviava de color. Em passa amb l'arc de Sant Martí i amb to vellut del vi.

I amb els teus ulls, quan veig l'infinit...

© Nía Murtal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada