dimarts, 6 de març del 2012

Passant pàgines

Que n'és de capritxosa vida... juganera amb les dates...

Fins i tot en els pitjors moments, quan la foscor més absoluta era al meu voltant, sempre ha aparegut una espurna de llum davant meu...
Quan l'ambient ha estat tan espès que es feia irrespirable i m'ofegava, he trobat l’escletxa que m'ha aportat l'alè necessari i m'ha permès agafar aire...
Quan m'ha decebut i ferit qui menys m'esperava, han vingut a mi sanadors d'ànimes per curar-me les ferides...
Quan no trobava la mà on agafar-me, desenes de braços s'han obert al meu davant i m'han abraçat amb força...

Avui els àngels han estat al meu costat i m'han donat l'esperança suficient per continuar amb el meu somriure. Avui em sento més al costat d'ella i del lloc que més s'estimava. Avui les llàgrimes brollaven... d’alegria i de melangia, de records passats i de confiança en el futur... També hi heu estat tots vosaltres... els incondicionals que mai m'heu fallat, els qui m'heu escoltat, abraçat, recolzat sempre, ... i que m'heu fet sentir en tot moment acollida i estimada quan la solitud em volia de companya.

Gràcies a tots, de tot cor... per deixar-me compartir, per ser-hi. Gràcies per tant... als que esteu al meu costat i als que, tot i la distància, us sento tan a prop... Ara, m'agradaria tenir uns braços que fossin tan llargs com per poder abraçar-vos a tots!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada