dijous, 8 d’agost del 2013

Així... com ets...

M.agrades així... com ets. T.accepto... com ets, no vull canviar-te. M.encanta que puguis créixer... que siguis millor cada dia, que agafis els teus somnis i no els deixis anar... vull veure.t brillar... estaré amb tu, al teu costat, en tot moment...
Et respecto. Confio en tu... confia en mi.
T.admiro... per ser com ets... per ser la gran persona que ets...
Puc no conèixer el teu passat, els teus secrets, els teus errors... però no et jutjaria mai. Sé que tu tampoc ho faries amb mi...
No sé rendir-me davant les adversitats, prefereixo lluitar pel que val la pena...
No et necessito per viure... sé que tu tampoc em necessites... però fas que la meva vida sigui millor amb tu...
Hi sóc... hi seré... sempre. Tant si estem junts... com si hi ha una distància insalvable entre nosaltres.
Hi sóc... hi seré... per tu, sempre!
Potser un dia arribi tard... potser no em veuràs... o no em voldràs veure... però hi seré. I si em necessites... no ho dubtis... arribaré... sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada