dimarts, 24 de setembre del 2013

Bon dia... com estàs?

Un Bon dia... com estàs...?
Perquè sí...
Perquè m'importes
i avui... trucaré a la porta...

Paraules dolces, en tindré...
N'hi haurà algunes de mel
i d'altres de xocolata...
Potser només seran paraules
sense desig de tastar-les...

I jo, que sóc llaminera
de pastissos i bombons
avui... per aquí en veig molts...
Però avui... no em ve de gust
Avui cap m'entra pels ulls...

Jo en vull d'aquells especials...
ben farcits de bons detalls,
dels que saben a petons
amb paraules dins el cor...

Jo vull dels de mil fulls
amb sorpreses a cada plana
i somriures a la portada,
amb un llit molsut a la contra
on poder explicar-te un conte...

Un Bon dia... com estàs...
Un Hola... com has dormit...
Avui vull que esmorzis amb mi...

Paraules dolces i bonics postres
per si ho trobéssis a faltar...
Avui... no me'n podria estar
i t'ho vindria a portar...

Bon dia... com estàs??
Avui... et porto l'esmorzar...


https://www.youtube.com/watch?v=oDrYv3tXdfc&feature=youtube_gdata_player 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada