dimecres, 18 de setembre del 2013

Callaré....

D'acord...
Diré que no et conec
que jo... no sé qui ets...
Potser et vaig veure de passada
però no recordo la teva cara...

D'acord...
Diré que jo no sé res...
No sé res d'aquell indret
on amagaves el pensament
i es refugiava la teva pell...

Diré...
Si em pregunten... jo diré
que jo, no he vist mai
la cara dolça del desmai,
que no he conegut cap
que els estels em fes tocar
i tants somriures... aflorar...

D'acord...
Ho diré...
Diré que es van equivocar.
Que jo no anava al teu costat...
O diré... potser millor...
que no eres tu...
qui em va abraçar la cintura
i va basar-me... amb premura...

D'acord.
Callaré.
No diré res.
Seré muda com les parets...

Rsperarem les presentacions
i quan a tu... t'arribi el torn
ja faràs callar al teu cor...
que el meu... no sap mentir...
i ens podrien descobrir...

D'acord...
Millor no dir...
Que avui... parli el teu pit...


https://www.youtube.com/watch?v=3t4LpqKpFYI&feature=youtube_gdata_player 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada