dimecres, 4 de setembre del 2013

Si la meva boca...

Si la meva boca parlés
com ho fa la meva ment,
si la meva boca no callés
amb els llavis entreoberts,
si el desig ho diés tot
i no lluités contra el meu cor...
no hauria suficient aire
per respirar les paraules...
no hauria suficient espai
pero tot el què no ha dit mai...

Si la meva boca... pogués...
faria callar els sospirs
que brollen del teu pit...
Els meus llavis... entreoberts
exhalarien els teus anhels.
Els teus... no dirien res...
respirarien dels pensaments
que oxigenen les nostres pells...

Si la meva boca... caminés
deixaria infinites petjades,
recorreria mil contrades
que mai van ser explorades...
Racons sense sempres ni mais
insaciables de desmais...

Si la meva boca... i la teva
es miressin un instant
es dirien sinceritats
entre uns llavis... amb suavitat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada