dissabte, 14 de setembre del 2013

Un somni

No volia despertar... Tancava fortament els ulls per no obrir-los. Tenia por... tanta por de que allò que estava sentint no fos real, que desitjava perpetuar aquell somni... Dubtava. Dubtava, entre la placidesa i el neguit d'aquell dolç despertar...

A vegades els somnis són més reals que la mateixa realitat... Diuen que somiem en blanc i negre, però jo vaig veure els colors més fascinants que mai havia vist amb els ulls oberts. Els colors del teu món fusionats amb precisa perfecció amb els meus... els colors que els dos havíem creat i que no exisitien a la realitat. Colors tan vius com nosaltres, tan forts com els batecs dels nostres cors... tan intensos com la passió dels nostres cossos, tan suaus com el tacte de les nostres pells... Colors dolços, com els nostres llavis... Cristallins, com les nostres ànimes... Grisos i apagats, com aquells tristos moments viscuts sobre els quals vam posar la vida dels nostres tons... Tan reals, que dubtava. Dubtava que fos un somni...
Res podia apagar aquells colors. Res!!! No permetria mai que cap foscor deslluís aquella brillantor, ni tan sols la brillantor dels meus ulls en obrir-los... i veure com els teus acaronaven el meu somni... Al meu costat, o a tres metres... dins el teu camp de visió o més enllà de la meva imaginació...
I no els volia obrir... "Estima'm... com jo T'estimo a tu..." -sentia- . No se si ho deies tu, o si em sentia a mi mateixa. Sovint també les nostres paraules es fusionaven amb els nostres pensaments, com els nostres cossos, creant-ne un de sol... I tenia por. I tu... també... Ens aferràvem, l'un a l'altre, abraçats al desig de fer etern aquell moment... La protecció, la calidesa, la tendresa de l'abraçada que feia desparèixer tota la resta... abraçats al nostre món pintat amb els colors del nostre amor...
Dubatava. Era somni o realitat...??
"No dubtis, petita... no tinguis por. Desperta't... T'ho diré demà, mirant-te els ulls...
Ara, no em vull perdre res de tu..."


https://www.youtube.com/watch?v=bpzbPzFW_P8&feature=youtube_gdata_player 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada