divendres, 15 de juny del 2012

US INFORMO...

No entenc res...  Treballo en una escola d'adults, en una barri "marginal", on jo diria que més del 80% de la població són immigrants. La majoria d'ells les han passat molt magres per venir a Catalunya, ho dic amb coneixement de causa per les històries esgarrifoses que molts d'ells m'expliquen. Busquen una vida millor que, ara per ara, (...en teoria) no els podem oferir  ¿...? Diuen que molts marxen al seu país, que se'n tornen perquè no hi ha feina, però jo no m'ho crec. I no és que sigui desconfiada, és que ho veig tots els dies. Penso que encara gaudeixen de molts beneficis que nosaltres no tenim i que estan molt més informats dels drets que tenen que nosaltres mateixos. Tinc una cua infinita mentre dura la preinscripció, més del 85% immigrants... i no només del barri, també d'altres poblacions del Vallès.

Si hi ha tanta gent a l'atur, sense estudis i sense possibilitats, la meva escola hauria d'estar plena de catalans preparant-se i formant-se per tenir un futur més o menys digne Jo em pregunto, per què no es fa ressò de les escoles d'adults, que son totalment gratuïtes??? Com és que es fa publicitat de les dates de preinscripcions per les escoles de primària i en canvi d'adults ningú diu res?? Senyors de la Gene!!! que primer hauríem de ser nosaltres, no??

Bé, doncs si no ho diuen ells, us ho dic jo!!! Oberta la preinscripció de les escoles d'adults a tot Catalunya!! Ensenyaments de català, anglès, informàtica, castellà, francès, cicles formatius de grau mitjà i superior, ESO, etc... GRATUÏT!!!!! Informeu-vos a www.gencat.cat i si no ho veieu clar, jo us informo... que també ho faig de franc i de tot cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada