dimecres, 15 de maig del 2013

El meu diamant

Ets tot allò que em cal...

El calmant del pitjor mal
en una tarda d'engany,
un te calent a les mans
quan el fred em porti un parany...

La melodia més perfecta
les dolces notes que em desperten...
la mà a la meva cintura
quan el desig em troba nua....

La paraula inexistent
per arrodonir un bonic vers,
la llàgrima que regalima
que en veure't ja no és trista...

El somriure dels meus llavis
si el pintor no troba el llapis,
la pau que hipnotitza
si el neguit em fa la guitza...

El batec del meu cor
quan et sento dir el meu nom,
la veu del meu sospir
la paraula del meu pit...

Què faria sense tu??
em dones el que és precís
per despertar el meu encís,
en el moment oportú
ens abraona el mateix tul...

Sé que sempre tu seràs
un diamant al meu sedàs
aquell que sempre lluirà
quan jo el tingui entre les mans...
El meu cor, brillant serà
quan l'estiguis estimant....



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada