dissabte, 2 de juny del 2012

La teva passió

Veure't feliç amb el que fas, és el millor que em pot passar... I es que per a tu és com un joc, una passió convertida en divertiment. No entens la vida sense música... i jo penso que la música no seria el mateix sense tu... sona molt prepotent això que dic, però m'estàs ensenyant molt més del que t'imagines...i és tanta la teva passió que ho sento així!! Tu i la guitarra, la guitarra i tu... no concebo l'una sense l'altra...

Escoltar-te cada matí és com sentir els àngels donar-me el bon dia... no sé si ho fas bé o no, sé que ho fas, i m'agrada, perquè a tu se t'il·lumina l'ànima quan toques, quan t'abraces a la teva guitarra i l'omples de carícies...

Jo no hi entenc de música, potser és millor que sigui així, no et pressiono ni et rectifico, ni t'aconsello... Tens un gran professional i una millor persona al teu costat, que et fa de mestre cada dia, no només de música, també de valors, humilitat, humanitat i moltes altres coses que senzillament, té l'habilitat de transmetre't... només amb la mirada. I és que és tanta la vostra complicitat que no us calen les paraules... Ell diu que tens una cosa, que no s'aprèn, ni és tècnica, alguna cosa que ve de no se sap on... una cosa que fa que hi hagi màgia quan tu toques, una cosa que ell anomena "duende"... Jo dic que tens una gran sort de tenir-lo al teu costat, al nostre costat, sempre!!


1 comentari:

  1. Per a mi la música és quelcom molt especial i veure com disfruta tocant em produeix una gran alegria i una sensació de felicitat...
    Les persones que senten d'aquesta manera la música,perquè fer música no és només tocar un instrument,si no tocar amb sentiment,com si un instrument i un músic és fusionessin en una sola cosa,em produeixen una gran admiració i no deixo de tenir una gelosia sana per no poder ser com ells.
    Em conformo amb poder guadir d'aquests éssers tant especials!!!!
    Moltes felicitats a profesor mare i filla per la feina que esteu fent.

    ResponElimina