dilluns, 15 de juliol del 2013

Perdona'm... si t'estimo

Perdona'm... si et vaig estimar
no et volia fer cap mal...

Si m'agradaves així... tal com ets
i estimava els teus secrets
I t'estimo... fins els erros
i els defectes encisadors...

Ho sento... de veritat
no et faria mai cap mal...

Per això ho faig senzill
perquè no et vull veure patir...
Perdona'm... si no ho faig bé
però no puc volar amb el vent
per dir-te, mirant-te els ulls
que siguis feliç... és el que vull...

Podríem fer-ho millor
i dir paraules amb el cor
però la distància és l'aliada
que juga al teu favor
i que a mi... m'omple de plor...

Perdona'm... si sóc així
però l'amor, es queda amb mi...
a tu... et desitjo el millor
i que t'estimin, tant com jo...

No pateixis mai per mi
que seguiré el meu camí,
o inventaré un de nou
però mai (mai...) diré prou...

Tan sols deixa't estimar
i tu... fes-ho sempre de veritat...
i si un dia, has de marxar
mai perdis la honestedat...

Jo et seguiré estimant...
seguiràs al meu costat
si és que un dia... ho vas estar...
Seguiràs en el meu cor
perquè jo estimo... de debò...

Perdona'm... si t'estimo
et prometo mai més dir-t'ho...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada