diumenge, 28 de desembre del 2014

Autenticitat

M'hauria agradat despertar, i que el temps hagués passat... obrir els ulls i que fos gener avançat, sense arbres artificials ni bondats embolicades en papers de colorins que es trenquen al primer sospir...

Però obro els ulls, i em trobo un monstre dins el meu llit... Un monstre amb barretina que fa volar un Pare Noel, entristit i molt cansat, i que l'ajuda a repartir els somriures del seu sac... 

I somric.
Sóc feliç... Perquè l'autenticitat em desitja unes bones festes amb postals de la innocència...

I m'agradaria que això, això què és tan bonic i costa tant de conservar, us acompanyi aquest Nadal i ho porteu al cor durant tot l'any...


Feliç dia, gent autèntica... i bones festes !! 


 Tots els drets reservats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada