diumenge, 2 de setembre del 2012


Torne-m’hi… recomencem!! No, no he estat de vacances, al menys, no el que la majoria entenem per vacances… He estat de trasllat, o més ben dit, de canvis. Pot semblar el mateix, però  per a mi no ho és; un trasllat és canviar de lloc una cosa, o moltes… inclús persones. El que jo he fe és un canvi. Canvi de domicili sí, però també un canvi en mi mateixa. He buidat una casa, mitja vida, mil records… he llençat el que no em servia, he arxivat definitivament el que m’havia fet mal, he tancat als armaris el que no em deixava créixer, m’he enriquit de tota l’experiència d’aquests anys i, sobretot, m’he enfortit amb tot allò que abans m’hauria enfonsat… M’he buidat de tot el patiment innecessari i m’he omplert de pau, de la mateixa pau que sento cada cop que obro la meva nova porta, la meva nova vida que just  ara comença… amb el millor suport i la millor companyia… els meus tresors. No ho he fet sola; he estat acompanyada emocionalment per tots vosaltres en tot moment, i la vida m’ha demostrat, un cop més, que en situacions difícils estic envoltada de bona gent, que m’estima i em recolza, que s’amoïnen i pateixen, i que em continuen agafant fort de la mà… per molt lluny que estiguin…

Demano disculpes per deixar mig abandonat aquest espai,  que també es vostre, i que, evidentment, continuarà creixent amb mi…

A tots, bona tornada i feliç lectura!!
 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada